Reklamacije
Ukoliko je proizvod koji ste kupili kod nas nesobrazan u zakonom propisanom roku, pre slanja samog uređaja popunite online reklamacioni list.
Naglašavamo da je obavezno popuniti sva polja.
Nakon slanja u povratnoj poruci na e-mail adresu koju ste uneli biće Vam prosleđen odgovor tako da Vas molimo da proverite e-mail adresu koju navodite.
O podnetom zahtevu za reklamaciju pismenim ili elektronskim putem bićete obavešteni najkasnije od 8 dana od dana prijema reklamacije.
O prijemu o Vašem zahtevu bićete obavešteni telefonom ili e-mail-om pod kojim je brojem Vaš zahtev zaveden.
Prihvaćene reklamacije rešavaćemo u skladu sa Vašim zahtevom, predlogom i u zakonom propisanim roku od 15 dana kao i za složenije tehničke proizvode 30 dana.
Troškove slanja robe na servis snosi prodavac kao i troškove isporuke robe sa servisa ka potrošaču.